Jak działamy?

Jak działamy?

 

  • Wypełniasz formularz zamówienia
  • W ciągu 3 dni prześlemy mailem umowę, która będzie gwarancją rezerwacji
  • Po podpisaniu umowy wpłacasz zadatek wraz z kaucją zwrotną w kwocie zgodniej z zapisem w umowie
  • Na wpłatę masz 7 dni roboczych od momentu otrzymania umowy, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
  • Zmiany ilości zamawianych produktów na umowie można dokonać maksymalnie na tydzień przed wysyłką o maksymalnie +/-15% (w górę wyłącznie po weryfikacji dostępności towaru).
  • Pozostałą należność + ewentualne koszty przesyłki wpłacają Państwo przed wysyłką na 7 dni przed uroczystością lub przy odbiorze zamówienia
  • Zamówienie można odebrać osobiście na dwa dni przed datą wydarzenia. Na terenie Warszawy i okolic istnieje możliwość dostarczenia przez nas zamówienia za dodatkową opłatą.  Istnieje również możliwość wysłania zamówienia kurierem za dodatkową opłatą.
  • Zamówienie przywozisz do nas z powrotem najpóźniej 2 dni po dacie wydarzenia osobiście, lub odsyłasz kurierem. Na terenie warszawy i okolic istnieje możliwość odebrania przez nas towaru za dodatkową opłatą. W przypadku przekroczenia podanego terminu zwrotu wypożyczonych artykułów zostanie naliczona kara w wysokości 100,00 zł za każdy dzień.
  • Jeśli wszystko zgadza się z umową odsyłamy kaucje na Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych od zwrotu podtalerzy
  • Jeśli towar się zgubił lub został uszkodzony to koszt naprawy/odkupienia potrącamy z kaucji. Pozostałą kwotę kaucji oddajemy lub odsyłamy na Twoje konto.

 

 

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń, chętnie odpowiemy:)